RE: ARLA/CLUSTER: Burla através do site Radioamadores.net

Carlos Fonseca ct1gfqgrupos gmail.com
Segunda-Feira, 24 de Junho de 2013 - 11:51:20 WEST

O ultimo contacto que ele me fez segue wm baixo:

No dia 22 de Mai de 2013 08:15, "Lars-Eric Andersson" <alarseric  gmail.com>
escreveu:

> My name is Anderson ,i am a Citizenship of Sweden,i am contacting you
regarding
> your advert,please if still interested in buying,Let me know,as soon as i
hear
> from you,i will email you some pics and good price is accepted including
the
> delivery and insurance to your doorstep...thanks and Hope to hear from
> [...]

73's de CT1GFQ
REP#1406
SKCC#466C

Cump.
Carlos Fonseca

(Email enviado via plataforma movél).
No dia 24 de Jun de 2013 11:46, "José Araújo" <jose.araujo  audiotrad.com>