Re: ARLA/CLUSTER: Isenção de Direitos Alfandegários(vide site da ARVM)

Salomao Fresco sal.fresco gmail.com

Olá!

ATENÇÃO!

*Great News for our Australian  and Canadian customers:   **All amateur
radio accessory
products shipped from the **USA* *to Australia and Canada are Customs &
Duty-Free.

Attention all European EU customers:   We have an exclusive distributor for
Europe.
Click here to visit our  European
Distributor"<http://www.usinterface.co.uk/>  website.
He distributes the Navigator
multi-mode Interface and associated cables.*

O texto que lá se encontra é o acima reproduzido! Esta empresa tem é um
distribuidor na Europa (Reino Unido) o que faz com que as compras sejam
"Transacções Intracomunitárias" e dessa forma não pagam Direitos
Alfândegários

Na página do Distribuidor inglês:

*All amateur radio accessory products shipped from the UK to ALL European EU
countries are Customs Duty-Free!*
**

Atenção ao que se lê e como se lê