ARLA/CLUSTER : FW: [scanner] Digest Number 212

Miguel Andrade ct1etl clix.pt
Domingo, 18 de Junho de 2006 - 20:53:53 WEST

-----Mensagem original-----
De: scanner-portugal  yahoogroups.com
[mailto:scanner-portugal  yahoogroups.com]
Enviada: sexta-feira, 16 de Junho de 2006 11:18
Para: scanner-portugal  yahoogroups.com
Assunto: [scanner] Digest Number 212

Scanner - Portugal
Messages In This Digest (1 Message)
1. CP From: Luis Ricardo Costa
View All Topics | Create New Topic Message
1. CP
Posted by: "Luis Ricardo Costa" luis.r.costa  gmail.com   luisrcosta
Thu Jun 15, 2006 11:31 am (PST)
Olá a todos.

Mudei-me há pouco tempo para o Entroncamento e não tenho ainda grande
conhecimento de frequências interessantes por aqui.

Alguém sabe?

CP? Bombeiros?

Cumprimentos!!!

Back to top Reply (via email) | Reply (via web post)
Messages in this topic (1) We Made Changes
Your Yahoo! Groups email is all new.
Learn More
Share Feedback
Visit Your Group
Need to Reply?
Click one of the "Reply" links to respond to a specific message in the Daily
Digest.Create New Topic | Visit Your Group on the Web
Messages | Files | Photos | Links | Polls | Members | Calendar

You are receiving a Daily Digest Change Delivery Settings