ARLA/CLUSTER: Xiegu X5105 QRP Radio First Images [+Videos]

Rui Oliveira [CR7ALW] oliveiracr7alw gmail.com

Parece que sempre existe:

https://www.youtube.com/watch?v=_XJr--PyUnA
https://www.youtube.com/watch?v=bbKQIF4OQpk

Citando a descrição do vídeo:
"pre-production Xiegu X5105 HF & 6 metre 5 watts QRP transceiver..Built
in ATU and high capacity 5,000mAh Li-ion battery pack"

73
Rui Oliveira
CR7ALW